5


göteborgs indiekör i annedalskyrkan, a home for christmas #3

yay, kulturpoäng till mig! och inte utan att ha jobbat för det, mtp den långa kön till annedalskyrkan första riktiga vinterkvällen i år. men det var lätt värt, även om det är lite oroande att det var andra gången på inom loppet av en vecka jag var på julkonsert, och dessutom var båda i kyrkor... å andra sidan var gårdagens predikan snarare politisk så jag tror jag kommer undan.

annars går det trögt med poängen, mkt förhandlande med mig själv. man kan väl inte få ett poäng för varje dokumentär man ser? och ska en spelning verkligen ge samma poäng som en tidskrift? återkommer med ställningen senare i veckan, det är dags att förbereda herr kulturkanin för hans julsemester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback