63

eftersom det inte finns ett ordentligt heltäckande kalendarium, som inte bara tar upp klubbar, i den här stan hade jag idag tänkt ge första instansen av:


saker som får kulturkaninen att önska att han inte vore en kanin i helgen

men eftersom det inte tycks hända så mycket spännande, förutom redan nämnda koloni 6 år på truckstop och sambassadeur på pustervik på lördag, får det vila till nästa vecka. fast ok, catcher in the rye på publik på fredag kan säkert bli kul. men det är kanske inte nog för att vilja anta mänsklig skepnad. dessutom somnade jag ifrån att kolla upp vad mer som händer, så nästa vecka istället it is. min helg ska ägnas åt mitt livs första persiska nyårsfirande, och det ska bli mycket spännande!

och jag upptäckte att meow meow gjort en cover på go sailors ray of sunshine (mkt rose melberg här helt plötsligt), sen insåg jag att den är flera år gammal. men den är fortfarande bra och är dessutom med på wiaiwyas free monthly download singles club för mars, högst rekommenderat.

Kommentarer
Postat av: sakletarn

Hoppas helgen blir lyckad! Det har varit fullt upp denna veckan men vad sägs om att ses nästa? I morgon ska jag träffa din faster, hihi. Kram

2010-03-19 @ 19:47:59
URL: http://sakletarn.blogspot.com
Postat av: idha

nästa vecka blir perfa! hoppas det blir intressant idag, hälsa faster från mig! kram

2010-03-20 @ 10:41:52
URL: http://kultursamfundet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback